A cím azt sejtetheti, hogy valamilyen apró stúdió, esetleg független filmesek alkotása került moziba, azonban a horror műfajban induló The Possession of Hannah Grace a Sony Pictures gondozásában jelent meg. Nem csak a világ egyik legnagyobb filmstúdiójáról beszélünk, de rögtön adja magát, hogy a stáb milyen kamerákat használt.
A film executive producere Glenn S. Gainor beszélt arról, hogy a forgatáson az elejétől a végéig Sony A7S II vázakat használtak. Ennek elsődleges oka a roppant szűk időbeosztás és a sovány költségvetés volt. Sony Pictures ide vagy oda, ők sem csak nagy költségvetésű szuperprodukciókban utaznak.
A vázakra Hawk anamorfikus objektíveket raktak és mivel az A7S II még egy ilyen produkcióban is olcsónak számít, mind a hat felhasznált objektív saját vázat kapott, így már nem kellett időt vesztegetni az objektív cserékkel. A készítők szerint a legnagyobb nehézséget a videofájlok tömörítése okozta, amihez a filmezésnek ezen a szintjén nincsenek hozzászokva (szegény ők, nagyon sajnáljuk), de a végeredmény technikai minőségével elégedettek.
Persze a szűk büdzsé és a rohanós tempó nem ellensúlyozható pusztán olcsó(bb) felszereléssel. A Rotten Tomatoes és az IMDB átlagolt értékelései szerint a The Possession of Hannah Grace kifejezetten rosszul sikerült horrorfilm lett. Ha ettől eltekintünk, akkor viszont látható, hogy a MILC-ek gyors iramú fejlődésével egyre olcsóbbá válhat a mozifilmezés is, ez teret engedhet annak, hogy a stúdiók “aprópénzt” kockáztatva támogassanak olyan produkciókat, amik sokkal könnyebben válnak rentábilissá, mint a tízszer nagyobb költségvetésből dolgozó alkotások.