Unalomig ismerjük a csomagolóanyag design alapvetéseit, hogy az esztétikumnak kell találkoznia a funkcióval, de van amikor egy designer elmegy egy lépéssel tovább. Emanuele Pizzolorusso úgy vitt bele társadalmi üzenetet a Phil The Bottle koncepciójába, hogy az alapelvek nem sérültek.
Ismerjük a képet: Sétálunk a városban, megszomjazunk, beszaladunk a boltba egy ásványvízért, megisszuk és kidobjuk, jó esetben a szelektívbe (már ahol gyűjtik közterületen ilyen módon is). Ez viszont arcpirító pazarlás és felesleges terhelése a környezetnek, fel is sír minden ilyen láttán egy magára valamit is adó ökoharcos.
A Phil The Bottle viszont nem csak szemtelenül jól néz ki, de újra felhasználható, csapvíz fogyasztásra ösztönöz és a közkutak listáját is tartalmazza. Az egyik oldalán a város neve olvasható, míg a másikon az adott város közkútjainak lelőhelye, így akár út közben is feltölthetjük.
A palack 0,5 literes űrtartalommal bír és PBA-mentes műanyagból készül. A formája zseniális, jól becsúsztatható egy táskába vagy összefogható a kezük ügyében lévő jegyzetekkel, könyvekkel. A városok listája bővül, de amelyik még nincs rajta, azoknak is készült egy “Anywhere” kiadás.