Bár a világ szerencsésebb részei most éppen a kijárási korlátozások fokozatos feloldásán dolgoznak, azért a “karantén” mint téma számos márkát is megihlet, hogy aztán kampányt alapozzon rájuk. A Gucci sem kivétel, amely a #GucciTheRitual kampányban egyáltalán nem használt fotósokat, vagyis nem úgy ahogy megszoktuk.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A modellek között bár akadnak fotósok, akiknek nem okozott nehézséget egyszerre mindkét szerepet betölteni, de itt alapvetően mégis arról van szó, hogy a Gucci megtalálta a módját, hogyan tegye home office kompatibilissé a kampány levezénylését.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A ruhákat kiutalta a modelleknek a saját otthonukba és rájuk bízta a fotók elkészítését is. Az anyag pedig hát… meglepően jól hozza a trendi divatfotók világát, amelyben a fotósok egyébként is gyakran rájátszanak az amatőrös “point-and-shoot” attitűdre, így nem igazán lógnak ki a márkára egyébként is jellemző arculatból.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon