Az igazán nagy költségvetésű mozifilmek jó öreg barátja a RED Epic és RED Scarlet, mely valójában nem is csak egy kamerát, sokkal inkább egy rendszert jelöl. A sikere nem csak abban rejlik, hogy professzionális felhasználásra készül, annak megfelelő minőséggel, hanem a moduláris rendszer is igen hasznos a felszerelés (vagy egy komplett flotta) fejlesztésekor.
Az igazán nagy költségvetésű mozifilmek jó öreg barátja a RED Epic és RED Scarlet, mely valójában nem is csak egy kamerát, sokkal inkább egy rendszert jelöl. A sikere nem csak abban rejlik, hogy professzionális felhasználásra készül, annak megfelelő minőséggel, hanem a moduláris rendszer is igen hasznos a felszerelés (vagy egy komplett flotta) fejlesztésekor.
[video:http://vimeo.com/50671243]
A RED Meizler Module Wi-Fi kapcsolatát kihasználva pedig már iPad vagy iPhone segítségével is vezérelhetjük kameráinkat. A Meizler Module azt a célt szolgálja, hogy egyetlen modulba sűrítsen sok olyan eszközt, melyet egyébként karácsonyfadísz módjára aggatnánk rá kameránkra (lásd: videó). A modul kapott egy vezeték nélküli kapcsolatot biztosító Wi-Fi adaptert, így megnyílt az út, hogy mobilos/táblagépes alkalmazás is készüljön, ezt kihasználandó. Az alkalmazás nem csak a felvételek indítására, leállítására, szinkronizációra alkalmas, hanem egyfajta vezérlőközponti szerepet játszik a vezető stábtagok közötti kommunikációban. A rendező, operatőr, hangmérnök és a többiek munkája ezáltal könnyebben összehangolható. Az alkalmazás REDsync néven érhető el az Apple alkalmazásboltjából, persze előbb rendelkezük kell a Meizler modullal, mely önmagában 13.000 dollárt kóstál.