Azt már tudjuk egy pár éve, hogy az objektív cserélgetés, kompakt gépváz és a DSLR képminőség édes jó barátok tudnak lenni. Az Olympus, Panasonic és persze a Sony szekere is jól megy a MILC kategóriában. A történet szempontjából viszont a Sony az érdekes, aki a DSLR tulajdonosokat figurázza ki reklámfilmjében. Persze senki ne vegye komoly támadásként, hiszen a Sony amúgy rendkívüli módon érdekelt az ipar ezen részében.
Azt már tudjuk egy pár éve, hogy az objektív cserélgetés, kompakt gépváz és a DSLR képminőség édes jó barátok tudnak lenni. Az Olympus, Panasonic és persze a Sony szekere is jól megy a MILC kategóriában. A történet szempontjából viszont a Sony az érdekes, aki a DSLR tulajdonosokat figurázza ki reklámfilmjében. Persze senki ne vegye komoly támadásként, hiszen a Sony amúgy rendkívüli módon érdekelt az ipar ezen részében.
[video: http://www.youtube.com/watch?v=LApO_BDRE8M]
Persze a videóban a DSLR a kulcsszó, de ide vehetünk mindent ami nagyobb egy átlagos MILC kompaktnál, így a Sony DSLR méretű SLT gépeit is. Arról nem is beszélve, hogy a Sony az utóbbi idők egyik legfontosabb DSLR alkatrész beszállítója. Persze a reklámban pont az ilyen nagy, ormótlan, nehéz és komplikált gépeket és azok tulajdonosait állítják be bénának, akik a felszerelésük bonyolultsága miatt nem képesek hatékonyak lenni. Ez persze csak egyéni preferencia kérdése és nem aranytáblába vésett igazság, de tény, hogy rengeteg helyzetben sokkal kényelmesebb egy MILC (függetlenül a márkától), hiszen gondoljunk arra, hogy profi fotóriporterek is rohangálnak Leicával. Éppen ezen az analógián elindulva igyeszik a NEX gépeket csábítóbbá tenni. A reklámfilm egyetlen tanulsága, hogy ne ragaszkodjunk az ágyúhoz ha verébre vadászunk.