Önmagát a világ első tejeskávé animációjaként definiálja az a videó, mely 1000 csésze latte felhasználásával készült el. A gyakorlatilag stop-motion videóban ezúttal nem gyurmafigurák vagy bábok játsszák a főszerepet, hanem maguk a kávék és a tetejükre szórt minták. A Maxim Stick számára készült reklámfilm egy stilizált szerelmi történetet igyekszik tejhabra vinni.
Önmagát a világ első tejeskávé animációjaként definiálja az a videó, mely 1000 csésze latte felhasználásával készült el. A gyakorlatilag stop-motion videóban ezúttal nem gyurmafigurák vagy bábok játsszák a főszerepet, hanem maguk a kávék és a tetejükre szórt minták. A Maxim Stick számára készült reklámfilm egy stilizált szerelmi történetet igyekszik tejhabra vinni.
[video:https://www.youtube.com/watch?v=WX5vv_AtONs]
A „latte art” manapság virágkorát éli, így adja magát, hogy ezt állítsák egy kávéízesítőknek szentelt reklámfilm középpontjába. Nem lehetett kis munka mind az ezer kávét elkészíteni, főleg azért, mert pontosan kellett elhelyezni a stencileket, hogy végül kiadják az animációt, erre az egyenletes minőségre pedig bármelyik barista büszke lenne.